نظاميان و مردم لبنان از دعوت سيد حسن نصر الله دبير کل حزب الله لبنان که به حفظ ارتش دعوت کرد استقبال کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ علي رسلان گزارشگر المنار در گزارشي گفت : ارتش براي حفظ لبنان باقي خواهد ماند. اين موضوعي است که واقعيتهاي سالهاي گذشته نيز آن را ثابت کرده است.اگر انسجام ارتش لبنان نبود کشور نمي توانست بنيان هاي خود را حفظ کند و در نخستين رويداد سياسي يا امنيتي متلاشي مي شد.

وليد سکريه از نمايندگان مجلس لبنان گفت:« همه نيروهاي لبناني بايد از ارتش حمايت و وحدت و قدرت آن را تقويت کنند تا حد اقل بتواند امنيت و ثبات داخلي را حفظ کند و در دفاع از لبنان در کنار مقاومت شرکت کند. اين معناي خواسته سيد حسن نصر الله است زيرا او به نيروهاي سياسي لبناني هشدار د اد هرگونه تعرض به سلامت ارتش و در معرض متلاشي قرار دادن آن به متلاشي شدن کشور منجر خواهد شد ».

اطمينان خاطري که در بين لبناني ها وجود دارد به سبب حضور ارتش است. ارتش براي کنترل بر اوضاع و جلوگيري از خارج شدن آن از کنترل تلاش مي کند.يک شهروند لبناني گفت:« ارتش حامي کشور است . سخنان سيد ( سيد حسن نصر الله ) هيچ ايرادي نداشت او مشکلات کشور را بيان کرد و حرف دل مردم را زد  ».يک شهروند ديگر لبناني گفت:« همه سخنان او ( سيد حسن ) متوازن و به نفع کشور است ».يک شهروند ديگر گفت:« تعرض به ارتش تعرض به کشور است زيرا حمايت از کشور به عهده ارتش است».

يک شهروند گفت: من از سخنان خردمندانه سيد حسن حمايت مي کنم . ارتش مايه تضمين امنيت کشور است. خدا ارتش و مقاومت را حفظ کند. آنها در کنار همديگر مانند تيرکمان عمل مي کنند و حامي کشور هستند .

سيد حسن حرف دل مردم را زد زيرا تنها نهادي که ثبات دارد ارتش است . رسلان گفت بنابراين سيد حسن حرف دل مردم را زد و ارتش قلب تپنده کشور است و حفظ آن نيز يک مسئوليت بزرگ است و به عهده همگان است تا از کشور و مردمش حفاظت شود .
برچسب ها: استقبال ، حسن ، نصرالله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار