مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام ( ره) گفت : تاکنون تعداد 250 هزار واحد مسکونی ساخته و در اختیار مددجویان تحت حمایت این نهاد قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، قادر صمدی مشاور سرپرستی و مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان این نهاد اظهار داشت : خدمات ساخت و تحویل مسکن توسط کمیته امداد ، عمدتاً شامل مددجویان تحت حمایت بوده ولی به طور موردی نیز این خدمات به برخی افراد نیازمند داده شده است.
وی افزود : کمیته امداد امام ( ره ) تامین مسکن مددجویان در روستاها را با احداث بر عهده داشته و رویکرد این نهاد در تامین مسکن شهری مددجویان و به ویژه در سه سال اخیر خرید مسکن مهر برای مددجویان نیازمند بی سرپناه بوده است.
مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان امداد امام ( ره ) تصریح کرد : در پی وقوع حوادث و زلزله های اتفاق افتاده در برخی از استانهای کشور کمیته امداد امام ( ره ) به سرعت وارد عمل شده و نسبت به احداث و بازسازی مساکن مددجویانی که در زلزله تخریب گردیده پرداخته است که از جمله این موارد می توان به تعهد و ساخت 1839 واحد مسکونی تخریب شده در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد که تاکنون 1300 واحد ساخت و تحویل و بقیه در حال احداث است ، همچنین 248 واحد مسکونی در استان بوشهر و 148 واحد مسکونی در استان خراسان جنوبی از جمله این تعهدات است.
به گفته صمدی اولویتهای اصلی ساخت و تحویل مسکن مددجویی ابتداء با ایتام و مددجویان مناطق محروم و سپس با زنان سرپرست خانوار است. 
وی در پایان به احداث و ساخت ساختمانهای حمایتی جهت مددجویان نظیر کانونهای فرهنگی ، خوابگاههای دانش آموزی و اردوگاههای تربیتی و فرهنگی که مخصوص ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت است اشاره کرد و افزود :  تاکنون بیش از 100 خوابگاه دانش آموزی جهت دانش آموزانی که در مناطق محروم سکونت داشته و امکان تحصیل ندارند ساخته تا این عزیزان نیز با استفاده از تسهیلات این خوابگاهها به تحصیلات خود ادامه دهند. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار