تمرین تیم های ملی نوجوان و جوانان در زمین شماره 2 آکادمی ملی فوتبال در حال پیگری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر17 سال و مدیر فنی تیم ملی جوانان با اشاره به برنامه ریزی برای آینده تیم ملی جوانان گفت: در حال حاضر که تیم ملی زیر19 سال تشکیل شده و در حال آماده سازی برای رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا در کرمان است باید تمرینات فشرده ای برای این تیم در نظر گرفته شود.چرا که زمان نداریم. پنج شنبه این هفته به چین می رویم تا در یک تورنمنت تدارکاتی شرکت کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه برای ما مهم نیست و مهم این است که بازیکنان با شرایط بازیهای بین المللی آشنا شوند و تجربه اندوزی کنند. تیم جوانان زیر نظر کادر فنی این تیم تازه تشکیل شده و رحیم میرآخوری مربی خوب فوتبال پایه ساختار اصلی تیم را استعدادیابی کرده و در حال حاضر این تیم را سرمربیگری می کند. بنده هم در مراحل استعدادیابی تیم ملی جوانان حضور داشتم و مطمئنم که تا زمان برگزاری مسابقات تیم آماده و مهیا می شود.

دوستی مهر با اشاره به حضور تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2013 امارات گفت: مطمئنا بازیکنان تیم ملی نوجوانان کنونی هم در صورت درخشش در جام جهانی شانس خواهند داشت تا در تیم ملی جوانان بازی کنند. بازیکنان تیم ملی نوجوانان هم در حال آماده سازی هستند و امیدواریم که بازیهای دوستانه بین المللی ما در خارج و داخل کشور مهیا شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: امیدوارم رسانه ها به ما کمک کنند تا تیم های قدرتمندی را راهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان و رقابتهای قهرمانی آسیای جوانان کنیم. امسال فوتبال ایران با موفقیت شروع به کار کرده و همه تیم های فدراسیون نتایج خوب و قابل قبولی گرفته اند، امیدواریم در ادامه سال هم نتایج همین گونه باشد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار