تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته اول لیگ سیزدهم روز چهارشنبه باید مقابل تیم فوتبال پرسپولیس صف آرایی کند. حضور کریم انصاری فرد مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل تیم سابقش پرسپولیس به خاطر صادر نشدن رضایت نامه اش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کریم انصاریفرد برخلاف قوانین حاکم و بدون دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس با تیم فوتبال تراکتورسازی قرارداد بسته است، به هر حال با تمام این مسائل ما قصد شکایت از این بازیکن را نداریم.

سالارکیا در ادامه اظهار داشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس دیروز مذاکراتی با زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی داشتند براساس تفاهمنامه صورت گرفته قرار است که رضایت نامه انصاریفرد صادر شود و مشکلی بابت بازی کردنش نداشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال رضایتنامه کریم انصاریفرد صادر خواهد شد و مسئولان تراکتورسازی تشخیص خواهند داد که از این بازیکن مقابل پرسپولیس استفاده کنند یا نکنند.

در پی صادر نشدن رضایت نامه ی انصاری فرد:

شهبازی: پرونده انصاری فرد را هنوز بررسی نکردیم

در حالیکه مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند که انصاری فرد مشکلی برای بازی کردن مقابل پرسپولیس ندارد اما مسئول ثبت نقل و انتقال سازمان لیگ نظر دیگری در این باره دارد.

مصطفی شهبازی مسئول ثبت نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره این موضوع گفت: انصاری فرد هنوز به سازمان لیگ مراجعه نکرده تا تکلیفش را مشخص کند.

شهبازی در ادامه بیان داشت: ما باید پرونده انصاری فرد را مورد بررسی قرار بدهیم و بعد نظرمان را در مورد بازی کردن این بازیکن مقابل پرسپولیس اعلام کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار