به گزارش سخنگوي دادگاهي در نيوجرسي آمريكا: در يكي از پروازهاي خارجي نيوجرسي مردي آمريكايي به جرم سوء استفاده جنسي و آزار و اذيت قربانيش هنگام خواب از حكم اعدام تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست: سال گذشته پس از پرواز هواپيماي مسافربري بوئينگ از نيوجرسي آمريكا به مقصد نيو آرك "باور آكسال" 49 ساله متولد تركيه اما بزرگ شده و شهروند آمريكا به اتهام سوؤ استفاده جنسي از قرباني خود هنگام خواب پس زا فرود هواپيما توسط نيروهاي پليس دستگير و در دادگاهي كه عليه وي تشكيل شد و به اعدام محكوم شد.

روز پنج شنبه به دليل در خواست به جريان انداختن پرونده به خواسته وكيل مدافعه باورآكسال به منظور تجديد نظر دادگاهي كه روز گذشته تشكيل شد حكم اعدام وي تا مشخص شدن وضعيت پرونده لغو گرديد.

به گفته قرباني(دختر 18 ساله) هنگامي كه وي بيدار شد هر يك از لباسهاي خود را در اطراف خود مشاهده كرد و از آنچه برايش اتفاق افتاده بود چيزي به ياد نمي آورد.

اين موضوع كه چطور آنان به قسمت افراد ويژه كه در آن پرواز مسافربري نداشته سؤالي است براي دادستان دادگاه كه نياز به بررسي و تحقيق بيشتر دارد همچنين اين سؤال نيز براي هيئت منصفه در مورد  خواب بودن و حركت كردن و حضور در محل مورد نظر نيز مطرح است.

در دادگاهي كه روز گذشته برگزار شد  "باور اكسال" ادعا كرد كه هر اتفاقي كه در آن موقع افتاده با رضايت طرفين صورت گرفته است.

اما فرد قرباني كه به خواسته اش نامي از وي منتشر نشده ادعاي وي را رد كرده و حتي از مسئولين آن پرواز خواسته است اگر فيلمي ضبط شده از آن روز دارند براي روشن شدن اينكه چطور وي در آن محل حضور پيدا كرده به دادگاه ارائه دهند./
برچسب ها: پرواز ، بوئینگ ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.