مدیر نظارت بردارو و مخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هم اکنون با وجود مشکلات فراوان، تمام توان خود را در تامین دارو به کار گرفته ایم و هیچ کمبود معنا داری در خصوص تامین داروی بیماران هموفیلی در استان وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، دکتر ˈحسین برزگرˈاظهار داشت: در بعضی از شهرهای بزرگ کمبودهایی وجود دارد و در این خصوص هماهنگی خوبی با کانون بیماران هموفیلی داریم.

وی در خصوص مشکلات بیماران هموفیلی گفت: در زمان حاضر مشکل اصلی با بیمه تامین اجتماعی است که زیر بار افزایش قیمت ها نمی رود و همین امر مشکلات زیادی برای بیماران ایجاد نموده است و لازم است مدیران ارشد استان و سازمان در این خصوص اقدام جدی به عمل آورند.

دکتر برزگر با اشاره به مطالبه از شرکت های بیمه گر ادامه داد: ادامه این روند کار را بسیار سخت نموده است و لازم است بیمه ها در این خصوص مسوولانه تر رفتار نمایند و یاریگر مردم و معاونت غذا و دارو در گذر از این مرحله سخت باشند.

مدیر نظارت بر دارو و موادمخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی حندی شاپور اهواز تصریح کرد: با وجود طلب 10 میلیارد ریالی داروخانه امام صادق (ع)از بیمه ها وعدم پرداخت بدهی بیمه ها به دانشگاه داروهای مورد نیاز مردم تامین شده است.

وی از مطبوعات و رسانه ها خواست تا از درج مطالب غیر مستند و غیر کارشناسی که تبعات زیادی برای مردم و بر هم خوردن تعادل بازار و ایجاد نیازهای کاذب می گردد خودداری کنند.

دکتر برزگر از آمادگی کامل معاونت غذا ودارو دانشگاه به منظور حل مشکلات موردی و تامین داروهای مورد نیاز مردم خبر داد./س
برچسب ها: تامین ، دارو ، هموفیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.