رئیس اداره فرهنگی منطقه یک گفت: اجرای برنامه فرا منطقه "بر آستان جانان" به مدت 17 شب از ساعت 18 الی 20:30 در فرهنگسرای ملل بوستان قیطریه در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید کارگران افزود: برنامه "بر آستان جانان" با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال اجرا است که مورد توجه خاص شهروندان به خصوص خانواده ها قرار گرفته است.
رمضان ماه الهی و خدایی است رمضان ماهی است که بندگان با تضرع و نیاز خود به سوی حق می شتابند و از آیات الهی بهره مند می شوند و خود را در آینه سرچشمه زلال حق می آلایند.
کارگران اظهار داشت: بیش از 50 غرفه فرهنگی هنری خیریه در حاشیه مراسم "میهمانی خدا" در محوطه فرهنگسرای ملل در بوستان قیطریه بر پاست و به ارائه خدمات مختلف به مراجعین می پردازند و به هنگام اذان نیز افطار بین حاضرین توزیع می شود.
با آمدن رمضان بهار دلها دوباره تازه می شود و همگان خود را برای امتحان و آزمایش دیگری آماده می کنند با رمضان دنیای انسان ها متفاوت می شود و با شتافتن به مساجد و شست و شوی خود حقیر در برابر دیدگان بزرگ حق تعالی خود را از گناهان می زدایند.
کارگران خاطرنشان کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک برنامه ویژه ای را برای شهروندان در این ماه پر برکت با نام "میهمانی خدا" تدارک دیده است که به مدت 30 شب در ماه رمضان با اجرای برنامه های تواشیح موسیقی سنتی مسابقه های فرهنگی، ورزشی با حضور گروه های هنری از ساعت 21:30 دقیقه الی 24 میزبان شهروندان است./ل
برچسب ها: برنامه ، آستان ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار