تفاهم نامه همکاری های مشترک با هدف افزایش بهره وری و هم افزایی در امور فرهنگی، مشاوره ای و پژوهشی میان معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و موسسه جوانان آستان قدس رضوی به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،ضرورت شناخت دقیق ظرفیت های مجموعه های فرهنگی با هدف هم افزایی و بهره گیری از توانایی های متقابل در راستای طراحی وضع مطلوب جامعه و اهداف کلان فرهنگی کشور از جمله اهداف و مبانی امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و موسسه جوانان آستان قدس رضوی محسوب می شود.

این تفاهم نامه با موضوع همکاری های فرهنگی، مشاوره ای و پژوهشی به امضاء رسیده است تا تیرماه سال 94 به مدت دو سال معتبر و اجرایی است.

از آنجایی که موسسه جوانان آستان قدس رضوی اهداف تربیتی نسل جوان را با رویکرد دینی و مبتنی بر دستاوردهای علمی به طور کاربردی و مستمر دنبال می کند و آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد دولتی دارای ارتباط مستقیم با قشر با اهمیت کودک و نوجوان می باشد، این همکاری دو جانبه می تواند نتایج اثرگذاری را در راستای امور فرهنگی و پرورشی را به ویژه در حوزه جوان و نوجوان به همراه داشته باشد.

این تفاهم نامه همکاری های مشترک که به امضای محمد ابراهیم محمدی، مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و همچنین رضا خوراکیان، مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی رسیده است، شامل محورهایی از جمله مشارکت در سیر مطالعاتی دوازده پایه، تولید ویژه های تخصصی مهارتی میان مربیان و تشکل های دانش آموزی، ایجاد سایت و پرتال های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری جشنواره های مهارتی و دانش افزایی می باشد.

مدیریت پرسمان های دانش آموزی، سامانه ملی پاسخ به سوالات عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی، برگزاری اردوهای موضوعی، شناسایی، آموزش و هدایت علمی، اجتماعی، نخبگان فرهنگی و هنری و همچنین تعامل و همکاری در مدیریت تربیتی و آموزشی کانون ها و اردوها از دیگر محورهای این تفاهم نامه به شمار می رود.

  
برچسب ها: امضاء ، تفاهم ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.