معاون توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشكيل كارگروه ويژه به منظور پرداختن به مسائل و موضوعات فرآورده هاي نفتي در كنار كارگروه كنترل بازار خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ « حسن رادمرد» از تشكيل كارگروهي به منظور رسيدگي به موضوع توليد فرآورده هاي نفتي و چگونگي فروش آن در بورس و همچنين بحث تامين كالاهاي ويژه حوزه نفتي خبر داد و گفت: در جلسه كارگروه كنترل بازار هفته گذشته مقرر شد تا اين كارگروه به رياست وزير دادگستري به موضوعات قابل بحث در حوزه هاي نفتي بپردازد.

وي همچنين با اشاره به چگونگي تعيين قيمتهاي فرآورده هاي نفتي نيز افزود:  در اين كارگروه كليات در زمينه توليد ، توزيع و قيمت گذاري نيز مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه به تامين كالاهاي اساسي به عنوان يكي از مهمترين برنامه ها اشاره كرد و گفت: در حال حاضر كالاهاي اساسي به اندازه نياز در كشور موجود هست و هيچ گونه كمبودي نداريم به طوريكه مي توان گفت در هيچ ماه رمضاني مثل امسال دراين حدآرامش در بازار نداشتيم.

وي افزود: در ستاد تنظيم بازار مقرر شد به ميزان نياز واحدهاي توليدي و توزيعي، بحث تامين كالا در اولويت قرار گيرد.

رادمرد در ادامه تصريح كرد: به دليل پيش بيني هايي كه در زمينه تامين كالا و توزيع آن از چندي باهماهنگي همه دستگاهها خصوصا تامين كالا از طريق بخش خصوصي و شركت پشتيباني امور دام و شركت بازرگاني دولتي اعمال كرديم ،‌در حال حاضر تامين ذخائر سه ماه آينده كشور  را به عنوان ذخائر استراتژيك در دستور كار قرار داده ايم كه محقق شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کارگروه ، فراورده ، نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار