استاندار اردبیل گفت: از این پس درآمد حاصل از آب های گرم معدنی موجود در مناطق مختلف این استان برای عمران و آبادانی روستاها هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی خلخال از نحوه هزینه کرد درآمد آب های معدنی گرم استان توسط شرکت آب منطقه ای انتقاد کرد.

وی افزود: در حالی که بسیاری از روستاهای این استان با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند و شرکت آب و فاضلاب روستایی اعتبار لازم برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی را ندارد و حتی در مواقعی قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نیست درآمد هنگفت
حاصل از استفاده از آب های گرم معدنی توسط شرکت آب منطقه ای استان صرف هزینه های دیگر همچون برگزاری سمینارهای مختلف در مرکز و یا مناطق مختلف کشور می شود.

استاندار اردبیل گفت: در نظر داریم در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان که تا چند روز آینده برگزار می شود با تشکیل کمیته ای تمام درآمدهای حاصله از آب های معدنی گرم استان را از شرکت آب منطقه ای اخذ و برای اجرای پروژه های عمرانی روستایی از جمله طرح های آبرسانی روستایی هزینه کنیم.

نیکزاد اظهار کرد: این که در گذشته چه تصمیماتی در نحوه هزینه کرد درآمد آب های معدنی استان از سوی مسوولان وقت گرفته شده نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای هزینه این درآمد برای انجام امور خارج از استان و یا انجام کارهای عیر ضروری باشد.

وی افزود: استانداری اردبیل در نظر دارد به هر شکل ممکن این درآمد را ساماندهی کند
به نحوی که اهالی مناطق دارای آب های معدنی استان به نحو شایسته ای از این درآمد برای عمران منطقه خود استفاده کنند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.