فرماندار چالدران گفت: تاکنون 3 هزار و 200 تن گندم از گندمکاران چالدران خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه احمدرضا قلی پور در جلسه آرد و گندم شهرستان چالدران، اظهار داشت: رفع مشکلات پیش روی گندمکاران یکی از برنامه‌های این فرمانداری است که برای این منظور تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط وارد عمل شده و برای رفع مشکلات گندمکاران گندم آن‌ها را خریداری می‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون 3هزار و 200 تن گندم از گندمکاران چالدران خریداری شده است، تصریح کرد: خرید گندم از گندمکاران تا پایان فصل برداشت گندم همچنان ادامه دارد.

قلی‌پور با اشاره به ظرفیت شهرستان چالدران، خاطرنشان کرد: شهرستان چالدران از نظر کشاورزی دارای ظرفیت‌های خاصی است که برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید شرایط فراهم شود.

وی با اشاره به برداشت گندم از گندمزارهای این شهرستان، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 6 هزار تن گندم از گندمزارهای چالدران برداشت شود.

قلی‌پور با بیان اینکه امسال میزان بارش بهبود یافته است، اظهار داشت: با افزایش میزان بارش‌ها شاهد افزایش میزان محصول گندم در این شهرستان هستیم.

وی در ادامه به مشکلات پیش آمده در زمینه آرد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به دلیل توزیع نامتوازن آرد بین نانوایی‌ها با مشکل مواجه شده بودیم که این مشکل با درایت مسئولان رفع شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر مشکلی بابت آرد در این شهرستان وجود ندارد و نانوایی‌ها به صورت فعال به مردم ارائه خدمات می‌کنند./س

برچسب ها: گندم ، چالدارن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.