مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی از زندان شیروان به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف این زندان بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدعلی بلوکی و مسئول حفاظت زندان شیروان از بخش‌های مختلف زندان بازدید و ضمن بررسی اقدامات اجرایی تذکرات و راهکارهای لازم را در راستای ارتقاء کیفی سطح خدمات و برنامه‌های عملیاتی به کارکنان شیفتی و مسئولان مداومتکار و متصدیان امر ارائه کردند.

وی در بندهای مشاوره حضور یافته و در جمع مددجویان این مرکز گفت: اکنون که بر اثر اشتباه و یا سهل انگاری مرتکب تخلف و وارد زندان شده‌اید در این ماه پر برکت فرصت را برای اصلاح رفتار و اخلاق خود مغتنم شمرده و به خدا تکیه کنید تا با آراسته شدن به خصایل نیکو بازگشتی سعادتمندانه به جامعه داشته باشید.

بلوکی بهترین اعمال در شب‌ها و روزهاى ماه مبارک رمضان را  تلاوت قرآن نام برد و در توصیه به مددجویان اظهار کرد: اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، ولى چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، از اجر و ثواب ویژه‏اى برخوردار است پس تا می‌توانید از این اوقات فراغت استفاده کنید و بیداری خود را با تلاوت و جمع خوانی قرآن کریم سپری کنید.

مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی ضمن استماع مسائل و تقاضاهای قانونی مددجویان بسیاری از سوالات آنان را پاسخ داد و در جهت رسیدگی به برخی از امورات به مسئولان مربوطه دستورات لازم را ابلاغ کرد./ج1

برچسب ها: بجنورد ، استماع ، مغتنم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.