چندين تن از چهره هاي مخالف دولت "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر در جديدترين اظهارنظر خود پيرامون حادثه اخير کشته شدن دست کم سه زن در جريان تظاهرات مخالفان مرسي در شهر منصوره اين اقدام خشونت بار را محکوم کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اهرام آنلاين ؛ در ميان چهره هايي که اين اقدام خشونت بار را محکوم کرده اند مي توان به "محمد البرادعي" و "حمدين صباحي" از رهبران گروه موسوم به "جبهه نجات ملي" از گروههاي اصلي اپوزيسيون در آن کشور اشاره کرد.

 البرادعي در اين باره با انتشار پيامي بر روي صفحه شخصي اش در شبکه اجتماعي توئيتر نوشتئه است "اميدوارم پرودرگار روح قربانيان حادثه منصوره را قرين رحمت نمايد ما از اين خشونت ها آموختيم که اقدامات خشونت آميز راه حل رفع مشکلات نيستند.

"حمدين صباحي" نيز از ديگر رهبران جبهه نجات ملي با ابراز تاسف از حادثه ايجاد شده با انتشار پيامي در اين باره افزوده است "من کشتار منصوره و ريخته شدن خون افراد بيگناه در اثر اين حادثه را محکوم مي کنم. اين يک جنايتکارانه بود."
 
"ياسر برهامي" از مقامات ارشد جريان سلفي هاي مصر نيز ضمن محکوم نمودن اين حادثه مسئوليت آن را برعهده "اراذل و اوباش"  دانست. وي در اين باره افزوده است گمسئوليت حمله به سوي زنان بر عهده اراذل و اوباش است. آنان کاري خلاف اخلاق و جوانمردي را انجام دادند و مي بايستي تحت پيگرد و محاکمه قرار گيرند." 


برچسب ها: مصر ، محکومیت ، حمله ، منصوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار