معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای پروژه مدیریت مزرعه گندم در سطح 73 هزار و 557 هکتار در این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ایرانی فام مدیریت مزرعه را شامل ارتقاء عملیات کاشت ، داشت و برداشت در سطح مزارع گندم آبی و دیم دانست و گفت: هم اینک در سطح 17 هزار و 750 هکتار گندم آبی و 55 هزار و 807 هکتار گندم دیم به مبلغ 5 میلیاردو 807 میلیون ریال با عقد قرارداد توسط بخش خصوصی (شرکت های خدمات فنی ومشاوره ای) در شهرستانهای تابعه استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تا این تاریخ از کل اعتبارات مصوب طرح گندم مبلغ 4 میلیارد و 934 میلیون ریال به استان آذربایجان شرقی ارسال شده است ادامه داد: با عنایت به اینکه عملیات کاشت و داشت انجام و خاتمه یافته و عملیات برداشت نیز اخیرا شروع شده و همچنان ادامه دارد و تا این تاریخ حق الزحمه مرحله کاشت و داشت به مبلغ 4 میلیارد و 400 میلیون ریال به شرکت ها پرداخت گردیده و از بابت حق الزحمه مرحله برداشت نیزحدود یک میلیاردو 400 میلیون ریال به شرکت ها پرداخت خواهد شد .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: از طرفی اعتبار مصوب سایر پروژه ها شامل ساماندهی بذر ، مزارع الگوئی ، عملیات کنترل ، دوره های آموزشی و اجاره خودرو یک میلیارد و 958 میلیون ریال بوده که بخشی از این پروژه ها اجرا شده و قسمتی نیز در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ناحیه برنامه مدیریت مزرعه در آذربایجان شرقی 3 هزار میلیون ریال از اعتبار مصوب باقی مانده است که هنوز واریز نشده است افزود: این مبلغ ناچیز در اسرع وقت واریز شود تا مشکلی از این ناحیه در قبال شرکت های خدمات فنی ومشاوره ای نداشته باشیم./ب

برچسب ها: مدیریت ، مزرعه ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.