رئيس ائتلاف اصلاح طلبان جوان ايران تعداد کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات را 1564 نفر دانست و گفت: اکثر اصلاح طلبان تأیید صلاحیت می شوند، مگر آنانکه مشکل قانونی داشته باشند.

محمدزارع فومني در گفتگو با خبرگارحوزه باشگاه خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام كنندگان اصلاح طلب در انتخابات مجلس نهم،گفت: تعداد داوطلبين ثبت نام كننده انتخابات مجلس نهم از طيف اصلاح طلبان 1564 نفر است که پیشتر این آمار از سوی برخی از اصلاح طلبان 700 نفر اعلام شده بود.

رئيس ائتلاف اصلاح طلبان جوان با بيان اينكه با نزديك به انتخابات مجلس نهم به اين آمار افزوده خواهد شدگفت: از اين تعداد 378 نفر از تهران بوده كه 17 نفر آنها به عنوان چهره‌ شاخص اصلاح طلب قلمداد مي‌شوند.
وي همچنين به ارائه ليستي از طرف ائتلاف اصلاح طبان جوان ايران در سراسر كشور اشاره كرد و گفت: در آينده‌اي نزديك اصلاح طلبان جوان ايران با طيف‌هاي ديگري ائتلاف خواهد كرد.
فومني تصريح كرد: ائتلاف اصلاح طلبان جوان ايران با مديريت جدي در عرصه انتخابات حضور پيدا خواهند كرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چند درصد از این تعداد از اصلاح طلبانی که ثبت نام کرده اند تأیید صلاحیت می شوند؟ گفت:اکثر اصلاح طلبان تأیید صلاحیت می شوند مگر آنانکه مشکل قانونی داشته باشند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه شورای نگهبان صلاحیت ها را براساس قانون و موازین شرعی اعلام می کند، اعتراض اصلاح طلبان از نوع عملکرد شورای نگهبان را قضاوت یک طرفه و بی جا دانست.

فومنی در پایان تأکید کرد: همه باید تابع قانون و اعلام نظر شورای نگهبان باشند./ن



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار