دبير كميسيون واگذاري و نظارت بر نمايندگي هاي فروش بليت قطار راه آهن جمهوري اسلامي ايران از آغاز فراخوان واگذاري مجوز نمايندگي فروش بليت قطار از روز يكشنبه 30 تيرماه سالجاري خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، علي كاظمي منش با اعلام اين مطلب در خصوص چگوني ثبت نام از متقاضيان گفت: ثبت نام در فراخوان به صورت اينترنتي بوده و متقاضيان اخذ نمايندگي فروش بليت قطار در سراسر كشور مي توانند از تاريخ 30 تيرماه لغايت 25 مرداد ماه با مراجعه به سايت راه آهن به نشاني www.rai.ir  ضمن مطالعه دقيق شرايط و همچنين سهميه هاي تعيين شده براي هر منطقه نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام كنند.
 
دبير كميسيون واگذاري و نظارت بر نمايندگي فروش بليت قطار همچنين تصريح كرد: از جمله شرايط الزامي ثبت نام در فراخوان، داشتن يكسال سابقه بند "الف" و نيز حداقل 40 متر مربع دفتر آژانس است و در اين دوره ضمن قايل شدن امتياز ويژه جهت خانواده محترم شهدا و جانبازان در خصوص متقاضيان مستقر در طبقات نيز تجديد نظر شده است.
 
وي افزود: كليه اطلاعات و شرايط واگذاري مجوز در سايت راه آهن درج شده و متقاضيان با مراجعه به سايت مذكور مي توانند از شرايط آگاهي كامل پيدا كنند چرا كه به درخواست هاي فاقد شرايط الزامي از سوي كميسيون ترتيب اثري داده نخواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فراخوان ، واگذاری ، بلیت ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار