جماعت اخوان المسلمین همچنان همه درخواست ها را برای شرکت در آشتی ملی در این کشور رد می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ; جماعت اخوان المسلمین مصر همچنان آشتی ملی را رد و با آن مخالفت می کند و به نظر مردم و موسسه های دولتی مصر در این باره هیچ توجهی ندارد. به محض آن که ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه ای خواستار برگزاری جلسات آشتی ملی بین گروه های سیاسی مصر شد و ابراز امیدواری کرد همه گروه های اسلام خواه از جمله جماعت اخوان المسلمین در این جلسات شرکت کنند، حزب آزادی و عدالت به عنوان بازوی سیاسی اخوان المسلمین این دعوت را رد کرد.

همزمان با درخواست ریاست جمهوری مصر برای آشتی ملی که با مخالفت اخوان المسلمین روبرو شد، ارتش مصر نیز بر ضرورت آشتی ملی با حضور همه مصری ها تاکید کرد. نیروهای مسلح مصر اعلام کرد اقدام به محاکمه نظامی هیچ یک از تظاهرکنندگان در میدان رابعه العدویه نخواهد کرد. ارتش مصر تظاهرکنندگان در این میدان را بخشی از جامعه مصر دانست و تاکید کرد همه باید تحت لوای مصر فعالیت کنند. 

در ادامه گزارش آمده است: با وجود اتفاق نظر همه مصری ها درباره ضرورت آشتی ملی، جماعت اخوان المسلمین همچنان بر شنا کردن در جهت عکس جریان آشتی اصرار می کند و از شرکت در روند سیاسی مشترک در مصر امتناع می کند. 


برچسب ها: مخالفت ، اخوان ، المسلمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار