رئیس جمهور بااهدای لوح تقدیر از فعالیت های قرآنی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا صفوی به عنوان فعال برتر قرآنی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، متن لوح تقدیردکترمحموداحمدی نژاد از عضوهیئت علمی مرکزفرهنگ ومعارف قرآن پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی بدین شرح است: فرهیخته گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا صفوی، قرآن کریم وحی نامه جاودان و یگانه قانون بی زوال، هستی است که از سر ادق جلال حق متعال، بر سراچه دنیا قرار نزول یافت تا تجلی حقیقت و هدایت و واسطه فیض و رحمت میان خالق و انسان باشد.
انوار درخشان آیات نوربخش قرآن کریم در طول اعصار و قرون همواره چراغ فروزان راه عالمان خداجوی و هنرمندان حق طلب بوده و عاشقان کتاب هدایت با خلوص تمام نسبت به تعلیم و ترویج، ترجمه و تفسیر، حفظ و قرائت، تذهیب و تجلید و خوشنویسی آن، همت گمارده اند و عشق و ارادت خویش را به ساحت مقدس قرآن کریم رسانده اند.
اینک که به واسطه همت و سعی والا در سال 1392 در حوزه پژوهش به عنوان فعال ممتاز قرآن انتخاب شده­اید ضمن تبریک به جنابعالی، توفیقات بیشتر شما را در خدمت به قرآن شریف و ترویج فرهنگ انسان ساز آن از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.