مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 22 (استان ایلام) از برگزاری طرح معنوی ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی همتی اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام در دهه سوم مبارک رمضان الکریم (7 لغایت 17 مرداد) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد اساتید شرکت کننده در این طرح، بیان داشت: در مجموع چهل استاد دانشگاه، دانشگاه های آزاد منطقه 22 در این طرح معنوی شرکت می کنند.

وی هدف از برگزاری این طرح را افزایش دانش و توانایی های اعضای هیأت علمی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی ذکر کرد و افزود: طرح ضیافت اندیشه اساتید، با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای معرفت دینی در دانشگاه ها برگزار می شود .

حجت الاسلام و المسلمین همتی استادان را دارای جایگاه رفیع و نقش محوری در توسعه فرهنگی و علمی کشور دانست و افزود: تحقق دانشگاه تمدن ساز نیازمند برنامه ریزی و ارتقای معرفت دینی این قشر فرهیخته است .

وی با اشاره به حضور اساتید مجرب برای آموزش در این کارگاه ها، بیان داشت: در این راستا اساتید برجسته ای از استان های تهران، قم و همچنین استان ایلام برای آموزش در این دوره حضور دارند .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در قالب این طرح برای اساتید عنوان کرد:
در قالب طرح ضیافت اندیشه چند کارگاه آموزشی و فوق برنامه به قرار زیر برگزار خواهد شد: کارگاه معرفت شناسی با حضور حجت الاسلام دکتر «حسین سوزنچی» عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (علیه السلام)، تعلیم و تربیت اسلامی دکتر «محمد بهشتی»، خانواده موفق و مشاوره دکتر «افخم السادات حسینی»، اقتصاد مقاومتی با حضور «عادل پیغامی» عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (علیه السلام)، سبک زندگی «محمدتقی فعالی» محقق و پژوهشگر و مدرس حوزه و دانشگاه، نشست هم اندیشی مهدویت و آخرالزمان با حضور «سیدمحمدرضا حسینی نیا» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 22، نشست هم اندیشی با موضوع اخلاق حرفه ای با حضور مسئول نهاد دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام.

وی با اشاره برنامه های فوق برنامه این دوره آموزشی تصریح کرد: در راستای رفاه حال اساتید و خانواده های محترمشان سلسله برنامه هایی تدارک دیده شده است؛ از جمله: محفل انس با قرآن با حضور قراء برجسته کشوری، ختم قرآن با حضور اساتید، حفظ قرآن سوره واقعه و سوره نور برای خانواده اساتید، کارگاه نقاشی برای فرزندان آنها با موضوع رمضان و ضیافت، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و...

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تجارب مثبتی که اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از سال گذشته داشته اند استقبال مطلوب و خوبی از سوی آنها از طرح ضیافت اندیشه صورت گرفته است.
برچسب ها: ایلام ، ضیافت ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.