دبیر هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه گفت: وزنه‌بردار کرمانشاهی به اردوی مسابقات جهانی لهستان در بخش بزرگ‌سالان به سر می‌برد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


داریوش تیموری گفت: امکانات و اسپانسر هیئت وزنه‌برداری استان بسیار محدود است و گاه ورزشکاران این رشته ورزشی مجبور به صرف هزینه‌ای شخصی در این ورزش می‌شوند.

وی با تاکید براینکه تنها یک سالن در مرکز شهر به این ورزش اختصاص یافته، افزود: باید در چهارگوشه شهر کرمانشاه مکان و سالنی برای این رشته در نظر گرفته شود و اختصاص یک سالن موجب شده بسیاری از جوانان علاقه‌مند نتوانند در باشگاه حضور یابند.

تیموری با ذکر اینکه بسیاری از وسایل وزنه‌برداری در این باشگاهقدمی و مربوط به گذشتهاست، خاطرنشان کرد: جوانان وزنه‌بردار کرمانشاهی مانند کیانوش رستمیدر بسیاری از مسابقات جهانی و کشوریافتخارآفرین هستند و نباید از این استعدادها غافل بود.

وی از اعزام کیا قدمی، وزنه‌بردار کرمانشاهی به مسابقات جهانی بزرگ‌سالان خبر داد و افزود: این مسابقات در کشور لهستان برگزار می‌شود و هم‌اکنون قدمی در اردوی این مسابقات به سر می‌برد.

به گفته دبیر هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه، مسابقات قهرمانی کشوری وزنه‌برداری در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود و احتمال می‌رود که کرمانشاه میزبان این دور از مسابقات باشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، وزنه ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.