قهرمان المپیکی شمشیر بازی گفت: من نمی دانم چرا شمشیر بازان نمی توانند در سالنی به آنها اختصاص پیدا کرده حضور داشته باشند و انگار کشتی گیران زورشان بیشتر است که به جای ما آنجا تمرین می کنند.

مجتبی  عابدینی،  ملی پوش شمشیر بازی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نمی دانم چرا کشتی گیران باید در سالنی حضور پیدا کنند که مختص شمشیر بازان است من فکر می کنم  قدرت کشتی گیران  بیشتر از شمشیر بازان است که بعد از این همه سال تنها سالن استاندارد  شمشیر بازی باید در اختیار آنها قرار گیرد.

 وی ادامه داد:  من به عنوان شمشیر بازی که 16 سال دراین رشته فعالیت می کنم  از مسئولان تقاضا دارم تا همانطور  که به ورزش های دیگر اهمیت داده می شود برای سایر ورزشکاران هم ارزش قائل شوند. تمام ورزش ها آکادمی  دارند، آکادمی ووشو،  تکواندو و .. اما شمشیر بازان حتی یک سالن استاندارد هم برای تمرین ندارند.

وی تصریح کرد: نزدیک به سی و چند سال است که شمشیر بازان در تنها سالن شمشیر بازی مسابقات را برگزار می کنند. باقر زاده پیش از این چندین بار با سعید لو نامه نگاری کرد تا به وضعیت  فدراسیون، سالن و دیگر مشکلات آن رسیدگی کند اما موفق نشد. وی تلاش کرد تا با عباسی وزیر ورزش و جوانان مذاکره کند تا بتواند مشکلات را رفع کند اما نتیجه ای حاصل نشد.
 
عابدینی در خصوص زمان اردوی شمشیر بازی اذعان داشت: اردوی شمشیر بازان از امروز به مدت یک هفته در سالن شیرودی تهران آغاز می شود. فخری نیز با توجه به عملکردش توانسته سطح کیفی اردو را افزایش دهد و از کمترین امکانات نتیجه ی مطلوبی  بگیرد.

 وی اذعان داشت: هدفمان از اعزام به مسابقات جهانی مجارستان کسب سهمیه آسیایی اینچون کره است که امیدوارم در این مسابقات هم همانند شانگهای بتوانیم مدال های رنگارنگی بدست بیاوریم.

قهرمان المپیکی شمشیر بازی کشورمان خاطر نشان کرد: 12 مرداد ماه امسال شمشیر بازان کشورمان به مسابقات جهانی مجارستان اعزام خواهند شد با توجه به اینکه سطح کیفی مسابقات  جهانی بوداپست بالاست امیدوارم بتوانیم رنکینگمان را در این مسابقات افزایش دهیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار