پليس آمريکا به علت برخورد خشونت آميز با راننده زن مبتلا به ديابت با انتقادات شديد مواجه شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  اِ بي سي نيوز، در تصاوير منتشر شده از حادثه در ايالت نيومکزيکو آمريکا مي توان مأموران پليس را ديد که اين زن بيمار را از داخل خودرو بيرون مي کشند و سپس در حالي که صورت او روي زمين قرار دارد، به او دستبند مي زنند. پليس آمريکا احتمال مي داد که اين راننده زن به نام "رِوينا گارسيا" الکل مصرف کرده باشد، اما ظاهراً وي دچار حمله شديد ديابت شده و کنترل پاهايش را از دست داده بود. حادثه زماني شروع شد که گارسيا با خودروي مقابل خود تصادف کرد.

 افسران پليس که نتوانسته بودند گارسيا را از خودرو خارج کنند، شيشه هاي پنجره ماشين را خورد کردند. 

خود اين زن مي گويد :آنها نمي دانستند در خودرو را چگونه باز کنند. نيروهاي پليس سپس رِوينا گارسيا را به زمين پرتاب کرده و به او دستبند زدند. سپس بيش از يک دقيقه وي را که با صورت روي زمين افتاده بود، به حال خود رها کردند. 

"رابرت گارسيا"، کلانتر شهر سانتا في در ايالت نيومکزيکو  مي گويد: در اين مورد، هيچ مقاومتي وجود نداشته است و ما به طور جدي موضوع را بررسي مي کنيم.

افسران سرانجام روينا گارسيا را داخل خودرو پليس گذاشتند، اما ميزان قند خون او به شدت افتاده بود. خود گارسيا مي گويد: «از اينکه در صندلي عقب خودروي پليس به حال اغماء نرفتم، متعجبم». پيراپزشکان ده دقيقه بعد در محل حاضر شدند و اين زن را مداوا کردند. 


برچسب ها: امریکا ، پلیس ، بین الملل ، مست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار