خانواده یک شهید گمنام چهار دستگاه نوار قلب را به روستاهای محروم همدان اهدا کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، کمک به بعد سلامت جامعه یکی از نیازهای پیش روست که در این میان برخی از خیران و واقفان با پیشگامی در این زمینه تا حدی در رفع نیازهای این بخش یاری‌رسان بوده‌اند.

مناطق محروم جامعه بیش از هر قسمت دیگری به این کمک‌ها نیاز دارند که باید این امر مورد توجه دست‌اندرکاران امر بهداشت و خیران جامعه قرار گیرد.

در همین راستا خانواده یک شهید گمنام با اهدای چهار عدد دستگاه نوار قلب به روستاهای محروم، در این زمینه پیشقدم شدند.

در این راستا مسئول هسته گزینش جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: بنده به نمایندگی از خانواده شهید گمنامی، این تعداد دستگاه قلب را خریداری و به روستاهای محروم اهدا کردم.

محسن هندی با بیان اینکه این خانواده شهید به مانند شهید گمنام خود دوست داشتند در انجام این کار خیر بی‌نام و نشان باشند، گفت: اجازه ندارم نامی از این خانواده ببرم.

وی قیمت هر کدام از این دستگاه‌ها را 2 میلیون و 550 هزار تومان اعلام و بیان داشت: قیمت این چهار دستگاه 102 میلیون ریال شده و با ارز رقابتی 2 هزار و 400 تومانی بوده است.

مسئول گزینش جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: اگر این دستگاه‌ها امروز از بازار تهیه شود، باید برای هر دستگاه 50 میلیون ریال هزینه کرد.

وی ابراز داشت: از آنجا که این دستگاه‌ها اهدایی است، هزینه‌های دریافتی از بیماران نیز نیم‌بها دریافت می‌شود.

هندی با بیان اینکه این دستگاه ها پنج سال ضمانت دارد، افزود: اگر روزی 20 نفر نوار قلب بگیرند، در این پنج سال چیزی حدود 600 میلیون تومان درآمد خواهد داشت که می‌توان با این پول بیش از 200 دستگاه نوار قلب خریداری و در اختیار مناطق محروم قرار داد.

وی یادآور شد: چند نفر دیگر از مردم داوطلب خریداری و اهدای این دستگاه هستند که در آینده نزدیک بعد از خریداری و انتقال به همدان، تعداد و اسامی واقفان اعلام می‌شود.

مسئول گزینش جمعیت هلال احمر همدان اعلام آمادگی کرد: تمام کسانی که قصد خرید و وقف این دستگاه را دارند، این وسایل را با ارز رقابتی 2 هزار و 400 تومانی خریداری و تحویل واقفان خیراندیش کنند.

وی در پایان یادآور شد: ما باید در ماه رمضان با اقتدا به مولایمان حضرت علی (ع) همانند آن بزرگوار یار و مددکار محرومان باشیم./ج1

برچسب ها: نوار قلب ، هزینه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.