با هدف پايداري گاز در منطقه 9 انتقال گاز؛

تعويض و تعمير همزمان سه نقطه از خط اول سراسري

مدیر منطقه 9 شرکت انتقال گاز ایران گفت: عملیات تعمیر و تعویض خط لوله انتقال گاز تاکنون در سه مرحله از تعمیرات خط لوله اول سراسری در سال جاری انجام شده به گونه‌ای که در هر مرحله بخش‌هایی از نقاط آسیب‌پذیر این خط لوله انتقال گاز، تعمیر و تعویض شده است.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران، جمال ليواني با اشاره به اينكه این عملیات با توجه به نتایج پیگ‌رانی هوشمند در سال‌های گذشته و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته در کوتاهترین زمان ممکن ظرف 24 ساعت با موفقیت کامل به اتمام رسید، افزود: با تعمیر و تعویض این بخش‌ از خط لوله اول سراسری،  انتقال گاز این خط لوله تقویت و پایداری در آن افزایش یافت.
 
مدیرمنطقه 9 شرکت انتقال گاز ایران، با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی و پایداری هرچه بیشترخطوط لوله این منطقه عملیاتی، افزود: با توجه به نتیجه پیگ‌رانی انجام شده در خط اول سراسری در سال 89، تعمیر و تعویض بخش‌هایی از این خط لوله انتقال گازضروری تشخیص داده شد.
 
لیوانی با گسترده خواندن حجم بالای این عملیات، تصریح کرد: عملیات تعمیر و تعویض خط لوله انتقال گاز با تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان منطقه 9 شرکت انتقال گاز ایران انجام شد، که این مهم از توان بالا و تخصص نیروهای عملیاتی اين منطقه حکایت دارد.
 
مدیرمنطقه 9 شرکت انتقال گاز ایران افزود: با انجام این عملیات تاکنون سه مرحله از تعمیرات خط لوله اول سراسری در سال جاری انجام شده به گونه‌ای که در هر مرحله بخش‌هایی از نقاط آسیب‌پذیر این خط لوله انتقال گاز، تعمیر و تعویض شده است.
 
مدیر منطقه 9 تصریح کرد: عملیات تعویض و تعمیر یک بخش‌ دیگر از خط لوله اول سراسری باقی مانده که با هدف ایمن‌سازی و تقویت شبکه انتقال گاز این بخش هم به‌زودی انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به توان و تخصص بالای کارکنان منطقه 9 شرکت انتقال گاز ایران، تاکید کرد: انجام سخت‌ترین عملیات‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار دشواری است، که در منطقه نه با برنامه‌ریزی و سازماندهی و به همت نیروی انسانی متعهد بسیار آسان شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعمیر ، خط لوله ، گاز ، تعویض ، انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار