شب هاي درخشش بهترين هاي عرصه تئاتر در نمايش "پسران آفتاب" در سالن اصلي تئاتر شهر رقم مي خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، حاضر در نمايش "پسران آفتاب" در سالن اصلي تئاتر شهر، نمايش بزرگ "پسران آفتاب" تير و مرداد 92 هر شب ساعت 21 با جمعي از بهترين هاي تئاتر ايران، در تئاتر شهر روي صحنه مي رود.

كارگرداني اين نمايش را "سيامك صفري" بر عهده دارد و علاوه بر خودش، بازيگران توانايي چون "بهاره رهنما"،"جواد عزتي"،"فرزين صابوني"،"جواد پولادي" و "صبا گرگين پور" نيز در آن به ايفاي نقش مي پردازند.

متن "پسران آفتاب" برگرفته از نمايشنامه اي آمريكايي است كه "نيل سايمون" آن را نوشته و "آهو خردمند" نيز متن نمايشنامه را ترجمه كرده است.

موسيقي هايي كه به فواصل زماني و در لا به لاي صحنه هاي نمايش، در فاضي سلان طنين انداز مي شود نيز يادآور فضاي موسيقي آمريكايي براي بينندگان است اما با اين حال شور و حال عجيبي را براي دقايقي هر چند كوتاه، براي مخاطب به ارمغان مي آورد كه انتخاب موسيقي بر عهده "محمدرضا جديدي" بوده است.

"آتوسا قلمفرسايي" طراحي لباس و "منوچهر شجاع" نيز طراحي صحنه نمايش "پسران آفتاب" را انجام داده است.

نمايشنامه "پسران آفتاب" به لحاظ كلي، تصويرگر زندگي يك بازيگر آمريكايي سالخورده است كه سالها با يكي از دوستانش در جريان تئاتر همكاري داشته و دوست همكارش كه به طور معمول كارگرداني نمايش ها را عهده دار بوده است، بنا به دلايلي كه اصلي ترين آنها اختلاف نظر در بيان ديالوگ ها بوده است،‌ او را كنار مي گذارد. پس از سالها، از طريق برادرزاده "ويلي كلارك"، نوعي همكاري دوباره بين اين دو دوست قديمي شكل مي گيرد كه اين همكاري دوباره، در نهايت منجر بله زندگي اين دو نفر در خانه هنرمندان سالمند و در كنار يكديگر مي شود.

گفتني است؛ نمايش "پسران آفتاب"، تير و مرداد 92 هر شب ساعت 21 در سالن اصلي تئاتر شهر براي علاقمندان، روي صحنه مي رود./ي2

گزارش از: بهاره كنجكاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار