شهردار تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی به حدی نرسیده تا در شان مردم باشد، گفت: مردم با فشار و تراکم سوار اتوبوس و مترو می‌شوند و من بابت این موضوع از روی شهروندان خجالت می‌کشم.

به گزارش خبرنگار اجتمایی باشگاه خبرنگاران در  مراسم افتتاحیه خط 8 بی آر تی که با حضور قالیباف و تنی از چند از مسئولان برگزار شد؛ شهردار تهران گفت: در ابتدای خدمتم اتوبوسرانی وضعیت مطلوبی نداشت اما در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی در ابعاد مختلف خدمات قابل قبولی را به شهروندان تهران ارائه می دهد .

وی با اشاره به اینکه اولین خط بی آر تی در پایتخت 48 ساعته راه اندازی شد افزود: شخصاً در اجرای این عملیات 48 ساعته در شرايط سخت حضور داشتم چرا که در صورت اجرا نشدن پروژه راه اندازی خط بی آر تی حسودان مانع از اجرای پروژه می شدند.

وی با تاکید بر این که در حال حاضر ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی به حدی نرسیده تا در شان مردم باشد افزود: مردم با فشار و تراکم سوار اتوبوس و مترو می شوند و من بابت این موضوع از روی شهروندان خجالت می کشم.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته حتی یک اتوبوس از سوی دولت به شهرداری تهران واگذار نشده است، یادآور شد: با این که اتوبوسی از سوی دولت دریافت نکرده‌ایم باید دغدغه مردم را در خصوص جا به جایی با ناوگان حمل و نقل عمومی حل کنیم.

شهردار تهران اضافه کرد: از امروز روزانه 120 هزار ظرفیت به حمل و نقل ناوگان اتوبوسرانی افزوده شد و امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی جدید و با ورود اتوبوس های دو کابین بیش از 600 هزار ظرفیت را نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کنیم که اولویت با نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب پایتخت است./ل

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوس ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار