حزب آزادي و عدالت شاخه سياسي گروه اخوان المسلمين مصر اعلام کرد 7 تن از جمله چهار زن در حمله افراد ناشناس به هواداران محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده اين کشور در شهر منصوره در استان دقهليه کشته و 200 نفر ديگر زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره،‌ مردان و زنان در شهر منصوره در حمايت از مشروعيت محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده و محکوميت کودتاي نظاميان عليه دموکراسي به خيابانها آمدند.

يکي از رهبران حزب آزادي و عدالت گفت افراد اراذل و اوباش تيراندازي کردند که در نتيجه آن 7 تن از جمله چهار زن کشته و 200 نفر زخمي شدند.

"ابراهيم ابو عوف" دبير کل حزب آزادي و عدالت در دقهليه گفت: زناني که در راهپيمايي شهر منصوره کشته شدند توسط تک تيراندازان آموزش ديده هدف قرار گرفتند.

"ابو عوف" گفت: نه تنها احزاب اسلامي بلکه همه ملت مصر در ميدانها خواهند ماند تا مشروعيت بازگردد و نمي پذيرند که نظاميان به قدرت بازگردند.

وي گفت: با گلوله هاي کلت کمري و تک تيراندازان غافلگير شديم. تک تيراندازان آموزش ديده بودند. آنها راهپيمايان را هدف قرار دادند. نه تنها اخوان المسلمين و اسلامگرايان بلکه همه ملت مصر عقب نشيني نخواهند کرد.




برچسب ها: مصر ، کشته ، زخمی ، درگیری ، منصوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار