عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت نهم و دهم در کنار دستاوردها و آثار خدماتی خود، آنچه به عنوان اثر بسیار قابل توجه می‌شود روی آن انگشت گذاشت، توسعه فرهنگ قرآنی بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی   در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: قرآن کریم بر پایدارسازی زندگی اجتماعی نقش موثری دارد.

وی افزود: نقش قرآن کریم صرف نظر از تمام نکات و جلوه‌های هدایتش باید در حاکمیت جامعه نیز فرهنگ قرآنی را رعایت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در جامعه دارای حاکمیت فرهنگ قرآنی؛ کوچک‌ترین رخنه در موقعیت‌های تهاجمی و آسیب‌رسانی دشمن حاصل نمی‌شود.

امام جمعه مشهد گفت: دولت نهم و دهم در کنار دستاوردها و آثار خدماتی خود، آنچه را به عنوان اثر بسیار قابل توجه می‌شود روی آن انگشت گذاشت، توسعه فرهنگ قرآنی در طول دولت‌های نهم و دهم بود.

وی افزود: تاسیس معاونت قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان آقای حسینی، در توسعه فعالیت‌های قرآنی به صورت جدی و قطعی در قاموس اجرایی نظام پدیدار شد.

وی اظهار داشت: می‌توان گفت تاسیس معاونت قرآنی در وزارت ارشاد به اندازه تمام فعالیت‌‌های قرآنی از ابتدای انقلاب اثرگذار بوده است و به نوعی در دولت نهم و دهم،قرآن و فعالیت‌های قرآنی به جامعه معرفی شد./س


برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.