مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 16 از برگزاری کارگاه های ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها با هدف صرفه جویی و پرهیز از اسراف در همه محلات این منطقه خبر داد.

امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها با هدف آموزش، ترویج و جذب مشارکت شهروندان در خصوص صرفه جویی، جلب مشارکت بانوان به عنوان مدیران خانه و ارتقای حس مسئولیت پذیری نسبت به محیط زیست با محوریت حفظ ارزش های دینی و صرفه جویی با کمک ابزار هنر، قناعت و جلوگیری از اسراف کردن شهروندان به ویژه جوانان با جلوه های جدید هنر و رواج استفاده از آن در زندگی روزمره همچنین نهادینه سازی صرفه جویی در تمام ابعاد زندگی، شناخت پتانسیل و قابلیت های هنرمندان با تاکید بر به کارگیری تجربیات هنری، توسعه و ترویج استفاده بهینه از پسماندها و دو ریختنی ها برگزار می شود.

وی افزود: برپایی کارگاه های ششمین جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها در منطقه از 23 تیرماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

امینی در پایان خاطر نشان کرد: آثار منتخب به ششمین جشنواره متمرکز تسنیم در بخش خلاقیت های فرهنگی و هنری که در شهریور ماه برگزار می شود، راه پیدا خواهند کرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار