در سه ماهه اول سال ۹۲ بیش از ۶۱۹۳۹۸ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است که از این بین ۴۶۳۵۴۶ ماموریت شهری و ۱۳۸۶۷۹ماموریت جاده ای بوده است .

دكتر محمد تقي طالبيان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در سه ماهه اول سال ۹۲ بیش از ۶۱۹۳۹۸ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است.در سراسر کشور ۸۱۱ پایگاه شهری، ۱۲۵۳ پایگاه جاده ای و در کل ۲۰۶۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۰۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی
مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند.

 وی با بیان این که در سه ماهه اول سال ۹۲ ، ۴۶۳۵۴۶ ماموریت شهری و ۱۳۸۶۷۹ماموریت جاده ای توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است افزود:تیم های امدادی در مجموع ۶۱۹۳۹۸ ماموریت مشتمل بر حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی  را انجام دادند.

طالبیان اظهار داشت:نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده،بیش از ۳۳۷۵۲۱ نفر از بیماران و مصدومان  را برای دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

شایان ذکر است بیش از ۲۱۱۳۸۹ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیم های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند. /ح
برچسب ها: اورژانس ، چاده ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.