مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
کمیته‌های سرمایه گذاری بانک‌های اروپایی در نظر دارند تا به موسسات خود توصیه کنند که از اعطای وام، به آن دسته از شرکت‌های اسرائیلی که با سرزمین‌های اشغال شده فلسطین، روابط اقتصادی دارند، خودداری کنند. به نظر می‌رسد که تحریم آخرین گزینه مناسب برای وادار ساختن رژیم صهیونیستی به تغییر است.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از مسئولان کشورمان بخاطر ارسال پیام تبریک به مناسبت پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه این کشور تشکر و قدردانی کرد.
وزارت دفاع آمریکا آمادگی خود را برای ایجاد بخش ویژه سایبری که ظرفیت پذیرش حدود چهار هزار نفر را دارد، اعلام کرد.
مجله بوستون در واکنش به تصویر روز گذشته مظنون بمب گذاری بوستون بر روی جلد مجله رولینگ استون، تصاویر جدیدی از لحظه بازداشت وی را منتشر کرد.
اوباش و اراذل با کلت کمری و چماق به تظاهرکنندگان حامی محمد رئیس جمهور برکنار شده مصر در شهر منوفیه حمله کردند.
شبکه اطلاع رسانی "سلماباد" تصاویر مربوط به تخریب و شکستن شیشه ها و دربهای مسجد امام صادق (ع) میدان سلماباد بحرین توسط نیروهای رژیم آل خلیفه را در پایگاه خبری توییتر منتشر کرد.
یک منبع نظامی مصری از کشته شدن 10 نفر از اعضای گروههای تکفیری در شمال "سینا "خبر داد.
رژیم صهیونیستی در پاسخ به تصمیم اتحادیه اروپا برای تحریم شهرک ها و سازمان های اسرائیلی خارج از مرزهای خط سبز، تهدید کرد که از طرح پژوهشی اروپا موسوم به "هوریزیون 2020 " انصراف می دهد.
روزنامه الیوم السابع نوشت : دو عملیات اخوان المسلمین برای ترور عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مصر نافرجام بود.
درآمد شرکت بزرگ گوگل سیصد میلیون دلار از پیش بینی ها کمتر شد.
یک مقام عراقی از کشته شدن 20 نفر بر اثر انفجار در یک مسجد سنی های این کشور خبر داد.
یک روزنامه تونسی فاش کرد شبکه تروریستی القاعده با برخی طرفها در ترکیه ارتباط دارد.این طرفها نیز مسئولیت نقل و انتقال تروریستها را از ترکیه به سوریه و درمان تروریستهایی را که در سوریه زخمی می شوند به عهده دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار