تیم ملی والیبال بانوان ایران عصر پنج شنبه برای برگزاری اردوی آمادگی برون مرزی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه در تایلند برگزار می شود، آماده می کند.

این تیم در چارچوب برنامه های آماده سازی خود ساعت 18 و 45 دقیقه پنج شنبه تهران را به مقصد باکو ترک کرد تا ششمین اردوی آمادگی خود را در شهر باکو مرکز جمهوری آذربایجان دایر کند.

اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان در باکو به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که صبح تمرین و عصر ها بازی تدارکاتی خواهد بود.

فرنوش شیخی، زینب گیوه، فرانک بابلیان، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، مینا روستا، نگار کیانی، مهتاب رحمانی، مهسا کدخدا ، مهسا صابری، فرزانه زارعی، فاطمه رشیدی و نیلوفر ابراهیمی 14 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به اردوی برون مرزی جمهوری آذربایجان هستند.

میترا شعبانیان به عنوان سرمربی، فریبا صادقی (مربی)، سارا حاج انزهایی (مربی بدنساز)، سارا خدارحمی  (فیزیوتراب) و مسعود شیرتری(مشاور فنی) تیم ملی والیبال بانوان کشورمان را در این اردو همراهی می کنند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 23 شهریور تا یکم مهرماه در دو شهر ناخون پاتوم و راچاپوری کشور تایلند برگزاری می شود و ملی پوشان کشورمان در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های هند، فیلیپین و چین در گروه دوم این رقابت ها همگروه هستند./آق
برچسب ها: والیبال ، بانوان ، باکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.