یک منبع امنیتی اعلام کرد: ارتش پیش از سرگیری گفتگوهای صلح میان تل آویو و فلسطین آمادگی دارد برخی مراکز ایست و بازرسی در کرانه باختری رود اردن را برچیند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین‌هوا ؛  رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی این رژیم گزارش داد آمادگی ارتش برای لغو برخی محدودیت های برای تردد فلسطینی ها و برچیدن مراکز ایست و بازرسی در کرانه باختری رود اردن در راستای اتخاد برخی تصمیمات به منظور اعلام حسن نیت دولت اسرائیل درپشتیبانی از تلاش های امریکا برای احیای گفتگوهای صلح صورت می گیرد .

 رادیو ارتش اسرائیل به نقل از منبع امنیتی افزود پیش بینی می شود ارتش اسرائیل مرکز ایست و بازرسی اصلی نزدیک شهرک یهودی نشین بیت حجای درجنوب الخلیل را بردارد .

منبع امنیتی تاکید کرد ارتش اسرائیل در صدد اجرای تدابیر امنیتی جایگزین است تا بتواند برخی مراکز دیگر ایست و بازرسی را هم برچیند.

این در حالی است که شهرک نشینان یهود در روزها و هفته های اخیر در دیدار با مسئولان بلند پایه نظامی اسرائیل با هرگونه لغو محدودیت در تردد فلسطینی ها و برچیدن مراکز ایست و بازرسی در کرانه باختری رود اردن مخالفت کردند .

از طرف دیگر پیش بینی می شود تصمیم دولت اسرائیل در لغو محدودیت ها با مخالفت شدید اعضای تندرو در ائتلاف حزب حاکم مواجه شود زیرا آنان با هر تصمیمی در جهت اعلام حسن نیت تل آویو نسبت به فلسطینی ها از جمله ازادی زندانیان فلسطینی به شدت مخالفند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار