سید ابراهیم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: در تیرماه سال جاری شهروندان منطقه 911 بار با سامانه 137 تماس گرفتند و پیام های خود را در این سامانه ثبت کردند.
وی در ادامه افزود: در این ماه، ناحیه 2 شهرداری منطقه با 360 پیام درصدر قرار گرفت، نواحی 1 و 3 نیز به ترتیب با 294 و 233 پیام برای پاسخگویی به شهروندان منطقه فعالیت کردند.
خوشحال در پایان خاطرنشان کرد: در ناحیه 3 با انجام 80 درصدی پیام ها رتبه نخست سرعت انجام کار و همچنین رتبه نخست رضایت شهروندی را در میان نواحی سه گانه به خود اختصاص داد./ف