محمود احمدی نژاد رئیس جمهور با حضور سرزده در منزل حسین محب اهری از وی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود. 

بنابر این گزارش مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، حضور سر زده محمود احمدی نژاد از  حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون بود، رئیس جمهور با حضور سرزده در منزل محب اهری که مدتی است دچار عارضه سرطان شده، ضمن عیادت آرزوی سلامتی برای او، نسبت به پیگیری های لازم جهت تسریع درروند درمان و بهبود او تاکید کرد. 

رادیو نمایش از اوایل این هفته پخش رادیویی سریال "خداحافظ بچه" را آغاز کرده است، این سریال سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد. 

اکبر خواجوی کارگردان سریال ماندگار " پدرسالار" ، مدتی پیش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و همچنان در استراحت مطلق به سر می برد. 

دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، تقدیر از برنامه سازان برتر انتخابات تلویزیون بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما برگزار شد. 

قائم مقام سازمان صدا و سیما در دیدار با دبیر کل نهضت اسلامی تاجیکستان از اعلام آمادگی صدا و سیما برای کمک به راه اندازی شبکه ی اسلامی در تاجیکستان خبر داد. 

24 خرداد ماه اولین سالگرد تأسیس شبکه پویا ست، این شبکه از 12 تیر ماه سال 91 با پخش 5 ساعت برنامه در روزگار خود را آغاز کرد و بعد از 10 روز به طور رسمی افتتاح شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار