رئيس اداره امور بانوان شهرداري منطقه 4 از برگزاري 16 جلسه كارگاه آموزشي ويژه تمام مادران داراي فرزند 4-0 سال در قالب طرح مهارت‌هاي فرزند پروري در منطقه خبر داد.

زينب بابايي در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب با اشاره به اجراي طرح مهارت‌هاي فرزند پروري افزود: اين اداره در راستاي ارائه آموزش‌هاي لازم در خصوص شيوه صحيح تربيت كودك از ديدگاه قرآن، سنت و روانشناسان و توجه به نقش و وظايف والدين به ويژه مادران صاحب فرزند خردسال اقدام به برگزاري كارگاه آموزشي مي‌كند.
رئيس اداره امور بانوان ادامه داد: اين دوره‌ها با رويكرد تحكيم بنيان خانواده و به منظور افزايش سطح اطلاعات و آگاهي مادران داري فرزند 4-0 سال و با هدف آگاه كردن خانواده‌ها از نيازهاي فرهنگي و اجتماعي كودكان برگزار مي‌شود.
بابايي تصريح كرد: اين كارگاه‌ها با مشاركت 100 مادر داراي فرزند 4-0 سال تا پايان آبان ماه ادامه خواهد داشت.
رئيس اداره بانوان منطقه 4 از برگزاري نشست تخصصي حجاب و عفاف در منطقه خبر داد و بيان كرد: به منظور افزايش سطح آگاهي بانوان شهروند نسبت به نقش موثر عفاف و حجاب در تحكيم بنيان خانواده و ترويج سبك زندگي اسلامي ايراني،‌مبحث پوشش اسلامي د اين نشست‌ها مورد بحث قرار مي‌گيرد.
وي خاطر نشان كرد: اين برنامه‌ها با حضور خليلي استاد و مشاوره برجسته حوزه و دانشگاه و مولف ومبلغ مذهبي برگزار شدو بيش از 200 نفر از بانوان شهروند و كاركنان مشاغل در شهرداري شركت كردند./ف
برچسب ها: شهرداری ، بانوان ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار