فخر الدین صدیق شریف بازیگر سینما و تلویزیون از بازیگران فراموش شده ی "دو پنجره" می گوید.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص پخش مجدد " دو پنجره‌" از شبکه آی فیلم و تنزل کیفیت آثار نسبت به امروز به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلویزیونی " دوپنجره " خاطرات خوشی را به لحاظ همکاری با مرحوم پاشا شاهنده، جمشید اسماعیل خانی، نادیا دلدار گچین، برایم زنده می کند و همچنین فیلم نامه به شکلی نوشته شده بود که به مشکلات و معضلات جامعه می پرداخت و مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته بود. 

وی افزود: بازیگران جوان  "دو پنجره" به تازگی به عرصه هنر وارد شده بودند و توانستند به خوبی از ایفای نقششان بر آیند. 

وی ادامه داد: پشت صحنه این کار بسیار صمیمی و دوست داشتنی بود و یک رابطه پدر و دختری خوبی میان من و فرزند ایجاد شده بود که این خود به کیفیت کار می افزود و فصاهای زنده تری را به تصویر می کشید. 

صدیق شریف در مورد نویسندگی کار اظهار داشت:‌ محمد هادی کریمی فیلمنامه نویس برجسته کشورمان فیلمنامه ای بسیار جذاب و فکر شده ای را به رشته تحریر در آورده بود که این خود بر افزایش کیفیت اثر نقش بسزایی داشت. 

وی تصریح کرد: مجموعه تلویزیونی "دو پنجره" به نحوی ساخته شده که امروزه با پخش مجدد آن مخاطبان خاص خود را دارد و مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. 

صدیق شریف در خصوص کیفیت اثر نسبت به تولیدات امروزه عنوان کرد: در دهه 60 و 70 آثار ارزشمندی تولید می شد اما متاسفانه با گذشت زمان به مرور کیفیت تنزل کرده و سرعت جایگزین آن شده است و کارگردانان مجبور به تولید آثاری با بودجه اندک شدند که این خود منجر به دلزدگی مخاطبان و کاهش سطح سلیقه آن ها شده است. 

وی افزود: البته  آثار ارزشمندی چون "در چشم باد"، "مختارنامه" و "کلاه پهلوی" تولید شده که از کیفیت خوبی بهره مند بوده امام متاسفانه بسیار اندک است. 

وی بیان کرد: هرگز نباید کیفیت را قربانی سرعت کرد و در این بمباران رسانه ای دست به ساخت اثری بزنیم که مورد توجه مخاطبان بسیاری واقع شود و کشش لازم در جهت جذب مخاطب را داشته باشد. 

وی خاطرنشان کرد: عشق به کار از الزامات موجود در حرفه بازیگری است و تا بازیگر عشق نداشته باشد هرگز در این رشته دوام نخواهد داشت، سالها از فعالیتم در این عرصه می گذرد اما همچنان عشق بازیگری در دلم زنده است به نوعی که اگر 1 خط دیالوگ و یا تنها  1 سکانس بازی در فیلمی را به من بسپارند به بهترین نحو آن را بازی می کنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.