تعدادی از پمپ بنزینهای شهر حلب که فعالیت آنها از شش ماه پیش به علت اقدامات تروریستی گروههای مسلح متوقف شده بود فعالیت منظم خود را ازسرگرفته‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،‌ این پمپ بنزینها به شهروندان حلب بیست لیتر بنزین برای یک هفته می دهند که برای پیمودن مسافت 200کیلومتر کافی است و با قیمت رسمی در سوریه یعنی 80لیره سوریه فروخته می شود .

این اقدام در چارچوب تلاشهای دولت برای تأمین سوخت شهر حلب صورت گرفته است .

محمد وحید عقاد استاندار حلب به هنگام پیگیری این موضوع از نزدیک و دیدار از یکی از پمپ بنزینها بر اهتمام شدید دولت برای تأمین نیازهای سوختی و مواد اساسی مردم حلب تأکید کرد تا به بهبود اوضاع معیشتی آنها در شهر حلب کمک کند .

شورای استان حلب نیز سازوکار دقیقی را برای کنترل فروش مطلوب بنزین تدوین کرده است و برای ازسرگیری تعداد بیشتری از پمپ بنزین ها در روزهای آینده تلاش می کند .

عقاد گفت: پمپ بنزینهای حلب کار توزیع بنزین و گازوئیل را در حلب آغاز کرده‌اند بیش از شش ماه بود که پمپ بنزیها بسته بود . شورای ویژه هر روز کار تأمین بنزین و گازوئیل و فرآورده های سوختی و مواد غذایی مورد نیاز حلب را بررسی می کند .به خواست الهی این مشکل روزانه حلب حل خواهد شد.

عماد الدین غضبان عضو دفتر اجرایی شورای استان حلب گفت :« به لطف الهی تعدادی از پمپ بنزیهای حلب فعال شده اند و گازوئیل مورد نیاز تأسیسات حیاتی مانند نانوایی ها و بیمارستانها و ادارات حیاتی تأمین شده است . ما مقادیر زیادی بنزین انبار کرده ایم و همه پمپ بنزینهایی که از نظر فنی سالم هستند می توانیم بنزین آنها را تأمین کنیم در نخستین روز ازسرگیری فعالیت پمپ بنزینها شش پمپ بنزین آغاز به کار کرده اند.

یکی از شهروندان حلب گفت :« سهمیه در نظر گرفته شده ،خوب است امیدواریم این روش ادامه یابد.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار