دروازه بان فصل گذشته تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: فوتسال را به من بسپرند حامیان قدرتمند را باز می گردانم تا لیگی پویا و بدون مشکل را برگزار کنیم.

رضا ناصری دروازه بان فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باعث تأسف است که پایتخت ایران تنها یک نماینده در لیگ برتر فوتسال داشته باشد، تا دیروز اعتراض می شد که مسئولان ورزش استان تهران در این زمینه کوتاهی می کنند اما حالا می بینیم تغییر در برنامه ها باعث از بین رفتن تیم تأسیسات دریایی شد و صدای هیچ کس هم در نیامد.

ناسازگاری های مسئولان کمیته فوتسال باعث پا به فرار گذاشتن اسپانسرها شد تا جایی که کسی جرات سرمایه گذاری در این ورزش را ندارد همین عوامل باعث سقوط فوتسال شد.

وی افزود: متاسفانه فوتسالی ها مشکلات را نمی بیننند تا جایی که متحمل شکست های بزرگی شویم. در این موقعیت فریاد همه برای حل ریشه ای مشکلات فوتسال بلند می شود، آقایان همین مواردی که در نظر شما بی اهمیت است باعث تباهی فوتسال می شود. اگر می خواهید گام مثبتی برای فوتسال بردارید از بازگرداندن اسپانسر ها شروع کنید.

ناصری در ادامه بیان داشت: کار به جایی رسیده که از قهرمانی ایران در بازیهای آسیایی کره جنوبی خوشحال نشدم زیرا این قهرمانی سرپوش بر تمام شکست فوتسال ایران می شود. قهرمانی که در دوره های قبل بی چون و چرا در اختیار ایران بوده است را آنقدر بزرگ و پررنگ نشان می دهند که تمام کم و کاست ها پشت این هیاهو دیده نشود.

وی خاطر نشان کرد: فوتسال را به من بسپرند تا به این ورزش سر و سامان بدهم. قسم می خورم در صورتیکه اختیارات کافی داشته باشم حامیان مالی قدرتمند رو به فوتسال باز گردانم و لیگ با 12 باشگاه بدون هیچ مشکل مالی برگزار شود. اما می دانم تا وقتی افراد منفعت طلب در فوتسال هستند جایی برای دلسوزان وجود ندارد. بیایید کمی " من " هایمان را کنار بگذاریم تنها لحظه ی کوتاهی به آینده روشنی که می تواند در انتظار این ورزش باشد در حالیکه را سقوط را در پیش گرفته ایم فکر کنیم.

ناصری افزود: فوتسال ایران نفس های آخر خود را می کشد اما کسی نمی بیند کشوری که بهترین بازیها را انجام میداده و جزو چهار لیگ برتر جهان بوده، امروز حتی قادر به برگزاری مسابقات جام رمضان نیست و تیم های ایرانی باید برای حضور در این رقابت ها به کشور کویت سفر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سیاست های غلط و منفعت طلبی ها باعث از دست رفتن تیم ها ی بزرگ فوتسال و تیره شدن روزهای طلایی فوتسال شد، کاش به خودمان بیاییم و تا این ورزش به خاکستر تبدیل نشده فکری به حالش کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار