ائتلاف ملي حمايت از مشروعيت (ائتلاف هواداران محمد مرسي) در فراخواني با عنوان "تظاهرات ميليوني پيروزي" از همه هواداران خواست فردا در شهرهاي مختلف اين کشور راهپيمايي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري محيط، در اين فراخوان، هدف از بر پايي تظاهرات، افزايش درخواست ها براي بازگرداندن محمد مرسي رئيس جمهور معزول مصر به قدرت و مخالفت با کودتاي نظامي عنوان شده است.

روز گذشته نيز چندين شهر مصر از جمله قاهره، اسکندريه، منيا، العريش، اسيوط، اسوان و استان هاي دقهليه، بني سويف و قنا شاهد بر پايي تظاهرات هواداران محمد مرسي بودند.

"طارق ملط" عضو دفتر سياسي حزب الوسط مصر با اشاره به تداوم راهپيمايي هواداران محمد مرسي گفت: تظاهرات و تحصن در ميدان رابعه عدويه قاهره يا حرکت هاي مشابه در شهرهاي ديگر مصر تنها متعلق به اخوان المسلمين نيست.

"احمد عارف" سخنگوي اخوان المسلمين نيز گفته است: يکي از برنامه ها اين است که محل برگزاري تجمعات و تظاهرات به مجاورت مساجدي انتقال داده شود که ميدان هاي وسيعي براي تجمع دارد زيرا اين روش مي تواند از درگيري و تنش با پليس بکاهد.

همچنین جبهه نجات ملی مصر نیز با انتشار بیانیه ای از مردم خواستند تظاهرات برگزار کنند . این فراخوان با نام تظاهرات "پیروزی علیه تروریسم" اعلام شده است . 



برچسب ها: مرسی ، تظاهرات ، فردا ، جمعه ، مصر ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار