حمله يگان هاي ويژه رژيم صهيونيستي به زندان ايشل موجب زخمي شدن تعدادي از اسيران فلسطيني شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العالم ؛ در اين حمله که شامگاه چهارشنبه روي داد ، يگانهاي ويژه با تجهيزات کامل به اسيران فلسطيني حمله کرده و موجي از ناآرامي بر زندان حاکم کردند.

«عيسي قراقع» وزير امور اسرا و آزادگان در کابينه تشکيلات خودگردان فلسطيني خاطر نشان کرد نيروهاي يگان ويژه صهيونيستي به زندان ايشل يورش بردند و به دنبال آن درگيري هايي ميان آن ها و اسراي فلسطيني به وقوع پيوست که در نتيجه آن، شماري از اسرا زخمي شدند و 4 اسير نيز به سلول هاي انفرادي انتقال داده شدند.

وي اشاره کرد که موجي از تنش و ناامني بر زندان ايشل حکمفرما شده است.فروردين ماه امسال نيز شمار زيادي از نظاميان رژيم صهيونيستي با حمله به بخش 11 زندان ايشل، 21 اسير فلسطيني را به طرز وحشيانه اي تحت شکنجه قرار داده، سپس آن ها را به سلول هاي انفرادي انتقال دادند.

نظاميان رژيم صهيونيستي اسرايي را که به منظور اعلام همبستگي با اسير «ميسره ابو حمديه» و در اعتراض به سياست عدم ارائه خدمات پزشکي مناسب دست به اعتصاب غذا زده اند، مورد ضرب و شتم قرار دادند.وزارت امور اسرا و آزادگان ضمن محکوم کردن اين جنايت وحشيانه، خواستار مداخله فوري جامعه بين الملل و تمامي سازمان ها و نهادهاي حقوقي به منظور توقف جنايت هاي دشمن صهيونيستي عليه اسراي فلسطيني به ويژه اسراي بيمار شد.

برچسب ها: صهیونیست ، زندان ، اسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار