فرماندارشهرستان پردیس گفت : وجود پارک فناوری ارزش علمی این شهرستان را نشان می دهد ما در سایر زمینه ها هم مانند فرهنگی از چنین قابلیت ها توانایی هایی هم برخوردار هستیم با طرح ها و برنامه های مختلف باید زمینه ارتقاء این شهرستان را فراهم کنیم .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اهمیت شهرستان پردیس گفت :شهرستان پردیس از موقعیت خاصی برخوردار است زیرا بخش های آن مانند جاجرود با برخورداری از ساختاری تفریحی و گردشگری و همچنین بومهن با قالبی کوریدوری به خوبی اهمیت این منطقه را نشان می دهد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : چندی پیش رئیس جمهور کشورمان با هیئت همراه و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از پارک فناوری شهرستان پردیس بازدید کردند و از موفقیت های که در حوزه پزشکی در این پارک دانشمندان ما به آن رسیده اند بازدید به عمل آوردند و در صحبت های خود به جایگاه بالای این پارک به خوبی اشاره کردند .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه با اشاره به قابلیت های موجود در شهرستان پردیس در زمینه های مختلف اظهار داشت:وجود پارک فناوری ارزش علمی این شهرستان را نشان می دهد ما در سایر زمینه ها هم مانند فرهنگی از چنین قابلیت ها توانایی هایی هم برخوردار هستیم با طرح ها و برنامه های مختلف باید زمینه ارتقاء این شهرستان را فراهم کنیم ./س


برچسب ها: پارک فناوری ، علمی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.