مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 تهران با تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان از برپایی مسابقه فرهنگی انتخاب بهترین سفره افطاری در این منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، معصومه پورنظری با اشاره به ویژه برنامه های ماه رمضان  گفت: با توجه به فضای معنوی این ماه مبارک، کارگاه های فرزند پروری با محوریت آموزه های دینی و قرآنی در مجموعه شهربانو واقع در میدان شهید غیبی برای مادران کودکان زیر 4 سال در حال برگزاری است.
 
پورنظری به برپایی همایش حجاب و عفاف و نمایشگاه انواع چادرهای ایرانی و اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: طرح سفره برکت به منظور انتخاب بهترین سفره افطاری با معیار استفاده از نوشیدنی ها و خوراکی های مناسب با فصل تابستان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.
 
مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه پیش از آغاز ماه پرفضلیت رمضان تعدادی سبد کالا به بانوان سرپرست بانوان این منطقه اهداء شده است، برپایی مراسم ضیافت افطاری برای آنان را نیز از برنامه های روزهای آتی برشمرد.
 
گفتنی است بانوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از عناوین برنامه های فرهنگی مجموعه شهربانو با شماره 55937568 تماس بگیرند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار