مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از افزایش 45 درصدی درآمدهای این فرودگاه طی سال گذشته و در مقایسه با سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی صفایی در کمیته وصول مطالبات شرکت فرودگاه‌های استان اضافه کرد: در سال 91 فرودگاه اردبیل بیش از 14 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که مجموع درآمد فرودگاه اردبیل در سال 90 بیش از 9 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل فرودگاه های استان همچنین از رشد 115 درصدی وصول مطالبات شرکت فرودگاه‌های این استان طی سال گذشته و در مقایسه با سال 90 خبر داد.

به‌ گفته وی این فرودگاه در سال 91 بیش از 12 میلیارد ریال از مطالباتش را وصول کرده که این رقم نسبت به سال 90 از رشد 115 درصدی برخوردار بوده است.

صفایی یادآور شد که در سال 90 این فرودگاه توانسته بود بیش از پنج میلیارد ریال از مطالباتش را وصول کند.

در این نشست مطالبات فرودگاه بابت هزینه‌های ارائه خدمات فرودگاهی، مسافری، اماکن و خدمات رفاهی شرکت‌های هواپیمایی و بهره‌برداران بررسی شد.

همچنین مقرر شد تمام بدهی معوقه اجاره اماکن و خدمات رفاهی ظرف مدت یک ماه وصول شود. براساس مصوبه این جلسه، صورتحساب و وصول هزینه ارائه خدمات پل هوایی (جت‌وی) نیز باید ظرف مدت سه ماه تنظیم و به کمیته وصول مطالبات شرکت فرودگاه‌ها ارائه شود.

یادآور می‌شود فرودگاه اردبیل در حالی با افزایش وصولی‌ها در سال 91 روبرو بوده که همچنان جزء فرودگاه‌های غیر اقتصادی محسوب می‌شود و قادر به تامین هزینه‌هایش نیز نیست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.