استاد حوزه علمیه قم گفت:در ماه مبارک رمضان باید بسیار دقت کنیم تا با زبانمان آبروی مؤمنی را نبریم زیرا مؤمن نزد خدای متعال عزیز است.

 

‌به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادیان در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از حدود 100 آیه قرآن که درباره حضرت مهدی (عج) نازل شده تعدادی زیادی مختص به انتقام حضرت حجت (ع) از دشمنان خداست اظهار داشت: امام زمان (عج) در هنگام ظهور از ظالمان، مجرمان و کسانی که در طول تاریخ جسارت کردند، انبیای الهی و امامان معصوم به ویژه امام حسین (ع) را به شهادت رساندند انتقام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از نام‌های امام زمان (ع) منتقم است بیان داشت: خدای متعال در قرآن مجازات مجرمان را فقط به قیامت نمی‌گذارد و ظالمین در دنیا باید مقداری از نتایج ظلم‌ها و ستم‌هایشان را ببینند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی که اگر همه زمین و آسمان در قتل مؤمنی شریک باشند خداوند همه آن‌ها را عذاب خواهد کرد افزود: حضرت حق نسبت به مؤمن بسیار غیرتمند است و در ماه مبارک رمضان باید بسیار دقت کنیم تا با زبانمان آبروی مؤمنی را نبریم. مؤمن نزد خدای متعال عزیز است ولی متأسفانه برخی به راحتی زبان باز می‌کنند و به راحتی به اهل دین و دیانت توهین می‌کنند.

وی ادامه داد: در آیه 39 سوره الرحمن خداوند متعال بشارتی به شیعیان داده است که از ظاهر آیه مشخص نیست و باید کسی مانند علی بن موسی‌الرضا (ع) که عالم آل محمد (ص) است از باطن این آیه برای ما مشخص کند که منظور از آن چیست./س

برچسب ها: قم ، مراقب ، زبان ، آبرو ، مومن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.