استاندار اردبیل طرح مسکن مهر را کارآمدترین طرح برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه بررسی مشکلات اتحادیه های مسکن مهر استان اردبیل گفت: اجرای طرح مسکن مهر از لحاظ اقتصادی، اشتغال و تحکیم بنیان خانواده تاثیر بسزایی در سطح جامعه دارد.

وی افزود: این طرح یکی از اقدامات مهم و ارزشمند دولت در سطح کشور است و با راهکارهای مناسب می توان ترتیبی اتخاذ کرد تا افراد بیش تری از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر صاحب مسکن شوند.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسکن یکی از مهم ترین نیازهای انسان هاست که با توجه به تامین این نیاز اساسی لازم است طرح های مسکن مهر در اولویت قرارگرفته و تکمیل شود.

نیکزاد با تاکید بر ضرورت احداث زیرساخت های مسکن مهر بیان کرد: احداث و تامین مساجد، مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی و دیگر امکانات رفاهی و خدماتی باید شتاب گرفته و شیرینی و لذت سکونت در واحدهای مسکن مهر در کام مردم نمود پیدا کند.

وی همچنین از ثبت و اسناد، نظام مهندسی و دیگر دستگاه های ذی ربط خواست به سرعت در زمینه تفکیک، صدور اسناد مالکیت و پایان کار ورود پیدا کنند و دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت های تعاونی های مسکن مهر افزود: بانک مسکن در زمینه اعطای تسهیلات به شرکت های تعاونی براساس ضوابط و مقررات اقدام کند.

نیکزاد ادامه داد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر در حال واگذاری است و باید تلاش شود تا سرعت عمل در این واحدها افزایش یابد تا رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.

رییس کارگروه مسکن استان اردبیل اظهار کرد: رفع سریع مشکلات در این حوزه از نیازهای اساسی و ضروری است و در این راستا دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز، آب، برق و فاضلاب در شرایط کنونی بیشتر تعهدات خود را اجرایی کردند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه ها انشعاب فاضلاب، تلفن، آب و برق اجرا و تکمیل شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، اقشار ، کم ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.