سرهنگ حميدوند، از دستگيري يک سارق موتورسيکلت در محدوده پيچ شميران خبر داد و گفت:" اين متهم هنگام فرار با موتورسيکلت مسروقه در يک تعقيب و گريز پنج دقيقه اي بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ منصور حميدوند، رييس کلانتري 107 فلسطين، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، از دستگيري يک سارق موتورسيکلت در محدوده پيچ شميران، خبر داد و جزييات پرونده اين متهم را بيان کرد.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" روز گذشته ماموران انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محدوده مذکور به يك موتورسوار مشكوك و مشخصات وسيله نقليه وي را از مرکز کنترل پليس استعلام مي کنند.
 
وي افزود:" با استعلام مشخصات موتورسيکلت مذکور مشخص شد که اين وسيله نقليه چند روز پيش در همين منطقه به سرقت رفته است و در حال حاضر پرونده اي در اين خصوص در کلانتري تشکيل و در حال بررسي است.
 
سرهنگ حميدوند، عنوان داشت:" بر همين اساس ماموران گشت انتظامي کلانتري براي دستگيري سارق اين وسيله نقليه وارد عمل شده و متهم را که به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجيح داده بود، در يک تعقيب و گريز پنج دقيقه اي دستگير کردند.
 
وي ادامه داد:" سارق که "فرهاد" نام داشت بلافاصله به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت که در نتيجه به جرم خود مبني بر سرقت موتورسيكلت اعتراف کرده و اعلام داشت که از اين طريق اقدام به کيف قاپي در محدوده هاي شرق تهران مي کرده است.
 
رييس کلانتري 107 در پايان خاطرنشان کرد:" متعاقب اعترافات متهم ماموران پرونده ايي در اين رابطه تشکيل و سارق را به دادسرا معرفي کرده و وسيله نقليه مسروقه را نيز تا انجام مراحل اداري و شناسايي مالباخته به پارکينگ انتقال دادند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار