ولی دروی گفت: با حضور در دو مسابقه بین المللی در طول یک سال نمی توان به مدال آسیا دست یافت.

مرتضی ولی دروی ، سر مربی تیم ملی بدمینتون جوانان ،‌در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان ورزش کشورمان در حالی از ملی پوشان بدمینتون توقع مدال آوری دارند که ورزشکاران ایران سالانه به 2 یا 3 مسابقه برون مرزی اعزام میشوند که با این شرایط تجربه لازم را کسب نمی کنند.

وی افزود: تیم ملی بدمینتون ایران در حال حاضر در بین 10 تیم برتر دنیا حضور دارد و گذر از این جایگاه نیازمند وقت و انرژی مضاعف است .

ولی دروی با تاکید بر اینکه فدراسیون برنامه های خوبی برای پیشرفت بدمینتون را دارد ، گفت: ثریا آقایی برای نخستین بار در تاریخ بد مینتون ایران موفق شد ملی پوش هنگ کنگ را مغلوب کند که این امر نشان از استعداد یابی درست در رده سنی نونهالان و نوجوانان کشورمان است ، پس اگر حمایت کافی از این ملی پوشان صورت گیرد کسب مدال های آسیایی هم دور از دسترس نیست.

سر مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان تصریح کرد: در 2 ماه اخیر تنها حدود 20 روز ملی پوشان در اردوهای آماده سازی تیم ملی بودند که این میزان تمرین برای رقابت هایی با این کیفیت کافی نیست.

وی ادامه داد: در ایران تمرینات آماده سازی برای رسیدن به اردوهای تیم ملی است اما در سایر کشور ها تمرینات فقط و فقط برای رسیدن به مدال مسابقات برون مرزی است.

ولي دروی خاطر نشان کرد: ملی پوشان ایرانی در مسابقات آسیایی نوجوانان عملکرد قابل قبولی داشتند و حدود 3 روز بعد از پایان رقابت ها در کمپ کوالالامپور به تمرین پرداختند که تجربه بسیار خوبی برای آنها بود.

ولی دروی خاطر نشان کرد: از عملکرد ملی پوشان در این مسابقات رضایت دارم و از لحاظ فنی به آنها نمره 70 را می دهم.

وی عنوان کرد: ملی پوشان در این رقابت ها با تمام توان جنگیدند و ثابت کردند که زنگ تفریح سایر بد مینتون بازان آسیا نیستند.

سر مربی تیم ملی بد مینتون نوجوانان در پایان خاطر نشان کرد: با ید اجرای یک برنامه ریزی درست و منطقی را در پیش بگیریم و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ما را درک کنند، چرا که برای رسیدن به سکوهای قهرمانی ابتدا باید هزینه های لازم انجام شود و سپس زمان برداشت برسد./آق
برچسب ها: بدمینتون ، ولی دروی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار