ملی پوش دو و میدانی گفت: در مسابقات دو و میدانی نوجوانان جهان که در اوکراین برگزار شد از سایر حریفانم کمتر بودم.

محمود رضا مشتاق ،‌نوجوان رکور دار 400 متر با مانع ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ مسابقات جهانی دو و میدانی نوجوانان از 19 تا 23 تیرماه به میزبانی اوکراین برگزار شد و من موفق شدم با رکورد 52/88 رکورد ایران را جا به جا کنم.

وی اضافه کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد، من و شاهین جعفری از لحاظ سن ،‌ تکنیک و ظاهر از سایر حریفانم کم تر بودم ولی با این وجود انتظار چنین عملکرد مطلوبی را از خودم نداشتم.

مشتاق خاطر نشان کرد: حدود 4 سال است زیر نظر محمد علی رفاهیت به صورت حرفه ای تمرین می کنم و در چند ماه اخیر تمریناتم را به صورت فشرده در شهر شیراز ادامه دادم و فدراسیون به ما اعلام کرد هر زمانی را که مناسب دانستید می توانید در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران اردو نشین شوید و من تنها 3 روز قبل از حضور در رقابت ها به تهران آمدم و در این ورزشگاه تمرین کردم.

ملی پوش دو و میدانی در ادامه تصریح کرد: نفر اول این رقابت ها ملی پوشی از جامائیکا بود و من توانستم ضمن ارتقای رکورد رتبه 15 را به خودم اختصاص دهم ، اگر از ورزش دو و میدانی بیش از اینها حمایت شود کسب رتبه های جهانی دور از دسترس نیست.

مشتاق در پایان از برگزاری مسابقات کشوری جوانان خبر داد و گفت: این مسابقات بعد از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی سنندج برگزار می شود و من در حال حاضر برای کسب آمادگی به منظور حضور در این رقابت ها تمریناتم را ادامه می دهم./آق
برچسب ها: مشتاق ، دو و میدانی ، مانع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار