مدير كل سازمان تعزيرات حكومتي استان بوشهر از محكوميت 165 ميلياردي متخلفيني كه مرتكب تخلف شده اند خبر داد.

 محمود احمدي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:از ويژگي هاي هاي بارز اين مجموعه سرعت در رسيدگي به شکايت است كه به تبع آن منجر به تسريع در احقاق حقوق مصرف كننده مي شود .
همچنين نداشتن هيچ گونه هزينه مالي براي اين رسيدگي و يا اجراي حكم را مي توان نام برد . اين ويژگي بارز سبب شده در سالهاي اخير شاهد فراواني مراجعات و دادخواهي مردم از اداره كل تعزيرات حكومتي باشيم كه آمار عملكرد خود گوياي اين مطلب است.
 مدير كل سازمان تعزيرات حكومتي استان بوشهر درباره رويكرد و نگرش سازمان تعزيرات گفت: در حال حاضر در تعزيرات رويكرد و نگرشي كه وجود دارد تحقق بيشتر آرامش و امنيت اقتصادي در تمامي موضوعات صلاحيتي مي باشد.
محمود احمدي اذعان كرد: تعزيرات استان 3هزار 831 گشت و بازرسي مشتركي كه با ساير دستگاه ها در سال 91 برگزار كرده موفق به كشف 3هزار 394 تخلف گزارش شده كه در مقايسه با سال90 از نظر انجام بازرسي137 درصد و از نظر كشف تخلفات 97درصد افزايش را نشان مي دهد .
وي در ادامه آماري از پرونده هاي رسيدگي شده به اين سازمان خبر داد و گفت: 10هزار    137پرونده وارده به اين سازمان  رسيدگي و حكم قانوني صادر شده  كه درهمين راستا متخلفين به پرداخت 165ميليارد 708 ميليون180 هزار و 169 ريال در حق خزانه دولت محكوم شدند.
احمدي بيان كرد:. اين آمار عملكرد در مقايسه با سال 90از نظر تعداد پرونده 20درصدميزان پرونده هاي رسيدگي شده 18درصدو از نظر اجرا ي احكام 34 درصدافزايش داشته است. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار